poniedziałek, 9 lipca 2012

after

To ciągle w nurcie fascynacji kobiecą urodą. Ta nawet jest podobna do mnie w wersji oryginalnej;-)
ciężki weekend. Podróż z moim bardzo byłym i aktualnym ciągle dzieckiem. Bywam wrednawa, wiem.Jak to jest, że niektóre osoby budzą w nas złe instynkty, mimo,że wyświadczają nam dobro?odwieczna natura ludzka. Ten, kto powiedział,że pierwsza miłośc jest najważniejsza i niezapomniana, mylił się -jeżeli chodzi o mnie.Powinnam sie chyba cieszyc,że pozostawiłam na tyle pozytywne wspomnienia,że ktos ma do mnie ciągle senttyment. Uff.niedobra;-(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)