czwartek, 16 sierpnia 2012

"do serca przytul psa,weź na kolana kota"

Kontynuujac temat zwierzaków: jak pisałam moja kochana i przemiła sunia rasy shih-tzu w sobote, tj. 11. 08. 2012 r została mamą po raz pierwszy.Przedwczesny ( o 1 dzien) poród był dla niej z pewnością ciężką próbą, która zniosła wyjatkowo dzielnie;dla mnie zresztą też była to premiera, jeżeli chodzi o asystowanie przy takim wydarzeniu, a i stres tak samo duży jak dla niej. Do końca życia będę sobie wyrzucac, że zostawiłam ja samą na te nieszczęsne 10 minut, w czasie których skoczyłam do pobliskiego sklepiku po sok pomidorowy do zupy. Ten krótki czas wystarczył by urodziła 2 szczeniaczki, z których jednego nie udało sie uratowac.Walcząc z panika i łzami trzęsącymi sie rekami urochomiłam telefon.Weterynarz okazał sie aniołem i przyjechał po niecałym kwadransie, poczym ujął sprawy w swoje fachowe ręce. Na świat przyszły cztery kolejne zdrowe i piękne psie maleństwa. Pomiędzy kolejnymi porodami rozmawialiśmy sobie i pilismy kawę siedząc na kuchennej podłodze i obserwując nasza pierwiastkę.
Przeżyłam 2 niespodzianki: po pierwsze zaskoczyło mnie umaszczenie szczeniaczków. Po biszkopotowej mamusi i trikolorkowym jasnym tacie spodziewaliśmy się tez pastelowego potomstwa,a tu mamy jedną rudobrązową sunię, biało-czekoladowego pieska, czekoladowo-białego pieska, czekoladowo-czarnego pieska i czarnego pieska z białym przecinkiem na karku i takimż krawacikiem;-)
Druga rzecz, która mnie zakoczyła to totalna doskonałośc tych małych stworzonek:idealnie wykończone łapki, pięknie wykrojone uszka,zgrabne ogonki i całe słodkie, cieplutkie, gładkie ciałka.
Uwielbiam je obserwowac, te cyrkowo-akrobatyczne ruchy i zabawną mimikę ślepych jeszcze mordeczek. Choc tak małe, wykazują juz pewne  indywidualne cechy charakteru!

W swojej miłości do zwierząt nie jestem odoosobniona;-)
Pin up girls i zwierzęta to jeden z najwdzięczniejszych i najszerzej reprezentowanych ujęc.Małe zwierzątka, a niekiedy te większe.Zwierzątka w domu, bawiące się, figlujące, zwierzatka na spacerze, zwierzątka na spacerze...a obok zawsze pin up girl śliczna jak z obrazka, pardon, sama będąca obrazkiem, czy wręcz ikona tego nurtu sztuki popularnej.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)