czwartek, 9 sierpnia 2012

en la vie en rose

http://www.youtube.com/watch?v=0g4NiHef4Ks

Kamea zawieszka do torebki w delikatnym beżowym różu

Perfumy , których juz nie używam;-)

"Łagodny wzrok, ściszony głos,
leciutki uśmiech w kącikach ust,
to dobry portret na mój gust,
oto ktoś, z kim twój wiążesz los.

On marzenia twoje zgadł,
I życie twe, twój świat,
ujrzałaś na różowo..."



Takie tam różowe przedmioty dnia codziennego...
Genralnie nie jestem fanką tego koloru-jeżeli mam 5 różowych ubrań (oczywiście koszul nocnych czy piżam nie licząc), to max. Mam jeden zdecydowanie różowy wręcz fuksjowy kusy żakiecik, jedną tunikę, jedną sukienkę z niebieskim batikowym nadrukiem (więc chyba się nie liczy?), koronkowa spódniczkę ...i to chyba wszystko...Przy czym dodac muszę, że i tunika i spódniczka sa w odcieniu łososiowego lub pudrowego różu...Róż jest kolorem optymistycznym: patrzec przez różowe okluary na świat i ludzi np;-)




NO i moja ukochana w ostatnim czasie torebka- miękki kuferek w kokorze pudrowego różu z mnóstwem kieszonek od Atmospfere- o tyle nietypowy wybór, że zazwyczaj preferuję torby duże (min. A4) i na długim pasku. A tu niespodzianka...
No i buciki, tez z tej samej firmy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)