środa, 1 sierpnia 2012

muffinkowo;-)

Jednym z moich ulubionych wypieków są muffinki:nie tylko ze względu ,że maja 1000 i 1 smaków,ale przede wszystkim dlatego, że są stosunkowo proste do przygotowania , no i bardzo podzielne;-).
Zazwyczaj na zakończenie roku szkolnego piekę je dla klasy, z której jestem najbardziej zadowolona. W tym roku była to zdecydowanie 3-GieEe,a właściwie jej połowa, czyli mówiąc politycznie porawnie-grupa bardziej zaawansowana. Nie znaczy to bynajmniej,że było zawsze słodko i bezproblemowo,oj nie. Ale miałam z nimi wysoki komfort pracy, ponieważ z reguły realizowałam założone na zajęcia zadania, tu i ówdzie udało sie materiał rozszerzyc, a  i wyniki były satysfakcjonujace, ponieważ cała dwunastka składała sie ze stwozreń boskich inteligentnych,choc nie zawsze obdarzonych zdecydowanymi zdolnościami lingwistycznymi czy chęcią do pracy.Tak czy inaczej to oni zasłużyli w tym roku na słodkości. Ale ich nie dostali...Nie dlatego,żebym była wredna,ale po prostu nasza ostatnia lekcja, na która zaplanowałam różne i zabawy jezykowe, konkursy i muffinki nadziane niemieckimi przysłowiami, nie odbyła się.Przed samymi zajęciami ich wychowawczyni oznajmiła mi,że mamiśc za nia na zastepstwo do klasy VI (na matematyke- o Herr J!!!!), bo ona potzrebuje mojej godziny na załatwianie jakiś formalności. I tak oto słodycze przeznaczone na nagrody rozdałam dzieciakom z podstawówki, a muffinki spozywałam przez tydzień do porannej kawy, z  goryczą wydłubując z nich prezysłowia o budującej i optymistycznej treści;-).Pozostał mi jakiś niedosyt...
Długo będę ich pamiętac, bo bardzo ich polubiłam. I przynajmniej niektórzy z nich mnie- tak więc w mej pamięci pozostaną niebieskie oczy Koraliny i piwne Memka-te dwie pary najżyczliwszych chyba. Ach, jeszcze i jasnobłękitne bystre oczy Emilci i bursztynowe Gagatki. Mam nadzieję,  wszyscy bez wyjatku że dobrze sobie poradzą w ogólniakach, a ja będe mogła z przyjemnością słuchac pozytywnych uwag od moich koleżanek o tegorocznych (juz myśle w kategoriach roku szkolnego 2012/ 2013 ) pierwszoklasistach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)