niedziela, 8 września 2013

bilans tygodnia

Pierwszy tydzień szkoły minął.


 Było ciężko, przede wszystkim ze względu na rozgardiasz i miotanie się między dwoma szkołami, a jeśli się do tego dołoży diagnozy, które musiałam klecić i jedną radę pedagogiczną, która totalnie mnie odmóżdżyła to jeszcze nie będzie to pełen obraz.



Diagnozy były bardzo pracochłonne.O ile w przypadku klas, które uczyłam, oczywiście jest trochę łatwiej, ponieważ wiem, co przerobiliśmy i co uczniowie powinni umieć. Ale i tak skompaktować cały rok nauki do najważniejszych  zagadnień,przesiać je przez sito-pytania:co naprawdę ważne, a co mniej istotne i przekuć to na w miarę urozmaicone i sensowne zadnia  zajmujące 45 minut lekcji nie jest dla mnie- nauczyciela z prawie 20-letnim stażem ciągle łatwe.Staram się podchodzić do tego poważnie i rzetelnie, chociaż wynik tych diagnoz nie zawsze napawa optymizmem,ale przynajmniej wiem, co powtarzać...




Moją wielka pociechą jest w tych dniach psiunia Lilunia, ponieważ Divina jest w górach i wspina się na szczyty,hale , przesmyki,zachłystując się ich pięknem i majestatem.







Kolejna pociecha ( poza przebywaniem w towarzystwie ludzi inteligentnych;-)), to moje postcrossingowa ie, które sprawia mi nieustanną i niezmienną  radość.
Moje najnowsze nabytki:

Z  Litwy :

Z  Ukrainy:



Z Finlandii:



A oto kartki wysyłane przez mnie:
-jako patriotka lokalna zasypuję świat widokami polskiego morza:-) i okolic








Spełniam jednak łaskawie życzenia moich postcrossingowych partnerów, np

miłośników kotów

lub osłów ;-)

2 komentarze:

  1. Witam!
    Jestem organizatorem Konkursu na Nieoficjalny Blog Roku 2013. Chciałbym zaprosić Ciebie do udziału w nim. Zgłoś się jak najszybciej! Zgłoszenia przyjmujemy do jutra (14.09) do godz. 12.00.
    Szczegóły znajdziesz tutaj: http://nieoficjalny-blog-roku.blogspot.com/
    Serdecznie pozdrawiam!
    Organizator Konkursu

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie- bardzo sie z niego ucieszyłam, mimo,że odczytałam je już po czasie....

    OdpowiedzUsuń

MIły Gościu;-).Dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję,że zostawisz po sobie dobre wrażenie.Jeżeli chcesz cos napisac zaprszam,ale jeżeli chcesz sie tylko wyładowac, wysmiac czy obrazic kogos, to nie jest właściwe miejsce. Życze dobrego dnia lub nocy;-)